انتفاد و پبشنهاد
نظر سنجی
انتخاب زبان
به نظرشما کیفیت خدمات بیمارستان درچه سطحی می باشد به نظرشما کیفیت خدمات بیمارستان درچه سطحی می باشد
عالی
خوب
متوسط
بد
تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
انتقاد و پیشنهاد ویژه مراجعین و کارمندان


بازآوری

پذیرش ، ترخیص و بیمه گری

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
 این بخش با همکاری پرستار خوش آمدگو مسئول پذیرش بیماران بستری ، تشکیل پرونده بر اساس نوع درخواست خدمت و هماهنگ کننده پذیرش بیمار بستری در بخش ها مختلف می باشد. این بخش از طریق واحد انفورماتیک به سیستم HIS متصل بوده که درطول دوره درمان کلیه فعالیت های انجام شده به همراه لیست دارویی بصورت لحظه ای  در صورتحساب بیمار ثبت می گردد که این امکان مدت زمان ترخیص بیمار را به حداقل کاهش داده است. از دیگر فعالیت های این بخش هماهنگی واحد ترخیص برای بیماران در زمان ترخیص می باشد که با هماهنگی با واحد مدارک پزشکی در صورت نیاز ارسال مدارک به بیمه این مهم صورت می پذیرد. همچنین بیمارستان با بیمه هایی چون بیمه ایران و بانک ها غیره طرف قرار داد می باشد ساعت کار این واحد همه روزه از 7 صبح الی 8 شب می باشد .
• واحد ترخیص از زمان اعلام کتاب ارزش نسبی کلیه صورتحساب بیماران را براساس کتاب فوق محاسبه کرده است ؛و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ترخیص بیماران اقدام می نماید .
• با توجه به اینکه بعضی از بیمه ها معرفی نامه تحت وب صادر می شود پرسنل پذیرش این کار را درهنگام پذیرش انجام داده و دیگر نیاز به مراجعه همراه بیمار به سازمانهای بیمه گری نیست .
• هماهنگی واحد ترخیص با واحد پذیرش و تکمیل فرم توسط همراه بیمار جهت تهيه مدارک بیمه ای برای بیماران آزاد جهت دریافت هزینه های بیمارستانی .
• ارسال سریع اسناد بیماران بیمه ای به مراکز بیمه جهت استفاده بیماران از دریافت هزینه بیمه پایه و جهت جبران هزینه پروتز و استنت و دریچه .
• هماهنگی تلفنی پرسنل ترخیص با سازمان های بیمه جهت اصلاح معرفی نامه ها .